Mektebim Kolejinde hastanemiz iş birliğiyle düzenlenen okul sağlık semineri iki bölümde gerçekleştirildi.
İlk bölümde Dr. Mehmet Ali İmrahor İlyas, öğrencilere sağlıklı yaşam ve beslenmenin önemini yaşlarına uygun, anlaşılır bir dille anlattı. İkinci bölümde Enfeksiyon Hemşiresi Ülkü Ertunç, doğru el hijyeninin hastalıklardan korunmadaki r